ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی در مرز ثلاث باباجانی| ۵ نفر دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۱۳۴۲۳
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی در مرز ثلاث باباجانی| ۵ نفر دستگیر شدند
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور، از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی در مرز ثلاث باباجانی و دستگیری پنج نفر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور، اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی ثلاث باباجانی با اشراف اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی از ورود قاچاقچیان سلاح غیرمجاز مطلع شدند و جهت دستگیری و خنثی کردن اهداف سوء احتمالی آن‌ها، بلافاصله تمهیدات لازم را به کار گرفتند.

وی افزود: پس از اعزام تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی به مناطق شناسایی شده، مرزبانان قاچاقچیان را که در حال ورود به کشور بودند مشاهده و طی عملیاتی تاکتیکی و رزمی تعداد ۵ نفر از آنان را دستگیر و در بازرسی از کوله‌های همراه مقداری سلاح‌های جنگی کلاش و یک قبضه سلاح کلت کمری در مجموع به همراه دو تیغه خشاب کلاش و ۶۰ عدد فشنگ جنگی کلاشینکف را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در پایان ضمن قدردانی از زحمات مرزداران سخت‌کوش این فرماندهی در سرتاسر مرز‌های آبی و خشکی کشور، تصریح کرد: مرزداران در یگان‌های مرزی در سخت‌ترین شرایط اجازه هیچ‌گونه قانون‌گریزی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->